Tel.: 42 665-52-60
faks: 42 665-52-54

ul. Pomorska 171/173
90-236 Łódź

Ticket to Your Future z Infosys BPO Poland

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w warsztatach, odbywających się w ramach projektu Ticket to Your Future. Na warsztaty zapraszamy 25.04.2016 r. już od godziny 9.00 na Wydziale Filologicznym UŁ. Warsztaty poprowadzą przedstawiciele firmy Infosys BPO Poland z Łodzi.

Tematy szkoleń jakie będą realizowane to:

Szkolenie 1 Assessment Center

Jeżeli ciekawi Cię jak wygląda Assesment Center, dlaczego jest tak ważny w procesie rekrutacji oraz czym AC jest przyjdź na szkolenie i dołącz do nas. Podczas szkolenia nauczysz się oraz wykorzystasz w praktyce różnego rodzaju techniki, które są używane podczas Assessment Center. Ponadto damy Ci praktyczne wskazówki oraz triki, dzięki którym lepiej przygotujesz do Assessment Center.

Szkolenie 2 Lingwistyka w biznesie

Szkolenie jest w szczególności skierowany do filologów, których umiejętności językowe są wysoko cenione na rynku pracy. Neofilolodzy dowiedzą się jak wykorzystać swoje kompetencje w biznesie. Studenci dostaną również wskazówki dotyczące oceny własnych umiejętnośći oraz wiedzy.

Zapisz się już dziś na:                                        

http://bily.pl/TTYF_Rejestracja

Nie zwlekaj i zarejestruj się już dziś.

Liczba miejsc ograniczona.

Dodatkowo dla najaktywniejszych uczestników niespodzianka „Ticket to Your Future”

Do zobaczenia na szkoleniach. 


Powrót do aktualności

Kim jesteśmy?

Niniejsza strona przybliży Państwu kluczowe korzyści płynące ze ścisłej współpracy pomiędzy środowiskiem akademickim i biznesowym w ramach programu "UŁ dla Pracodawców" oraz Rady Biznesu i Pracodawców Wydziału Filologicznego UŁ.

Do współpracy zapraszamy firmy zainteresowane wspólną realizacją projektów naukowobiznesowych oraz budowaniem wizerunku solidnego pracodawcy w środowisku studenckim i akademickim.

Najnowsze oferty

Junior Customer Operations Specialist with German

CAPITA, 04.01.2017

INFOSYS, 16.12.2016

INFOSYS, 16.12.2016

INFOSYS, 16.12.2016

Customer Service Administrator

INFOSYS, 16.12.2016