Praktykant/ka IT z językiem francuskim (monitoring i 2 linia wsparcia)

Lokalizacja: Łódź

Czym będziesz się zajmować?

Jako praktykant ds. wsparcia będziesz członkiem kilkudziesięcioosobowego zespołu, który zapewnia ciągłość funkcjonowania zaawansowanego systemu opartego na technologiach Microsoft i IBM, będziesz odpowiedzialny za nadzorowanie bieżącej pracy aplikacji bankowej, a dokładnie:

  • bieżącą współpracę z trzecią linią wsparcia;
  • monitorowanie systemu (przeglądanie i analiza logów aplikacji);
  • wsparcie przetwarzania (wykonywanie zdefiniowanych procedur awaryjnych;
  • wykonywanie procedur i skryptów migracji zmian w oprogramowaniu.

Oczekujemy od Ciebie:

  • dobrej znajomości języka francuskiego (poziom B2/C1);
  • dobrej znajomości języka angielskiego (poziom B2/C1);
  • zainteresowania branżą IT – mile widziane doświadczenie w utrzymaniu systemów;
  • dyspozycyjności do pracy w systemie częściowo zmianowym;
  • umiejętności pracy w zespole;
  • gotowości i chęci do nauki.

Mile widziana znajomość:

  • zagadnień związanych z administracją bazami danych oraz podstaw SQL;
  • podstaw administracji Windows Server;
  • podstaw programowania;
  • najlepszych praktyk IT.

Co możemy Ci zapewnić?

  • płatne, 3 miesięczne praktyki w Łodzi;
  • elastyczny grafik;
  • doskonałą atmosferę pracy;
  • opiekę doświadczonego mentora;
  • dla wybranych osób możliwość nawiązania stałej współpracy;
  • możliwość nauki technologii jak: Jenkins, Bitbucket, Git, SourceTree, MSSQL, Windows Server, Control-M, ISPW, JCL.

Aplikować można poprzez ten link.