Rada

Współpraca w ramach Rady Biznesu i Pracodawców Wydziału Filologicznego UŁ ma na celu stworzenie efektywnej platformy porozumienia w zakresie tworzenia wysokiej jakości dorobku naukowego, usprawniania procesów edukacyjnych, uaktywnienia kontaktów biznesowych i podejmowania działań promocyjno-marketingowych. W ten sposób środowisko akademickie i biznesowe mogą efektywnie i racjonalnie wykorzystać posiadane zasoby i potencjał oraz wpłynąć na poprawę jakości bazy naukowo-edukacyjnej w Łodzi i regionie łódzkim. W skład Rady Biznesu i Pracodawców wchodzą przedstawiciele sektora przedsiębiorstw, mediów oraz instytucji publicznych działających w Łodzi i regionie łódzkim oraz Władze Dziekańskie Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Poprzez członkostwo w Radzie Biznesu i Pracodawców stają się oni oficjalnym Partnerem Wydziału Filologicznego UŁ.

Rozwój i innowacje

  • wymiana doświadczeń pomiędzy teoretykami i praktykami na różnych płaszczyznach i forach (wspólne konferencje, seminaria, warsztaty, wykłady i panele dyskusyjne),
  • prowadzenie wspólnej edukacji,
  • współtworzenie programów dydaktycznych adekwatnych do potrzeb rynku,
  • zlecenie przez Pracodawcę prac badawczych i dyplomowych (licencjackich, magisterskich lub doktorskich) związanych z aktualnymi potrzebami przedsiębiorstwa.

Inwestycja w kadry

  • seminaria i wykłady eksperckie skierowane do pracodawców w ramach programu „UŁ dla Pracodawców” oraz Wykładów Eksperckich na Wydziale Filologicznym UŁ,
  • dostęp do potencjalnie najlepszych absolwentów poprzez praktyki i staże dla najzdolniejszych studentów,
  • bezpłatne usługi świadczone w ramach praktyk studenckich przez najlepszych studentów (np. tłumaczenia ustne i pisemne, mediacja językowa),
  • szeroko zakrojonego wsparcie dla procesów rekrutacyjnych obejmujących studentów oraz absolwentów.

Prestiż i doskonała promocja

  • tytuł Partnera Wydziału Filologicznego UŁ
  • dostęp do kanałów informacyjno-promocyjnych bezpłatnie lub na preferencyjnych warunkach,
  • dostęp do przestrzeni reklamowej na terenie Uczelni oraz Wydziału bezpłatnie lub na preferencyjnych warunkach,
  • informacja o firmie na stronach www Uczelni, Wydziału oraz poszczególnych kierunków,
  • wspólne wydarzenia specjalne popularyzujące i promujące firmę oraz Wydział.